Klokkerholm Børnehave

Velkommen til Klokkerholm Børnehave

Børnehaven har børn i alderen 2 år og 10 måneder til 6 år. Klokkerholm Børnehave er den eneste børnehave i byen.
Dette betyder, at børnehaven har et tæt samarbejde med skole, SFO og foreningslivet i Klokkerholm.

I børnehaven er der fokus på, at alle børn trives, og det er vigtigt, at personalet har god kontakt til alle børn i børnehaven.

Det er altid personalets ansvar at skabe en god relation til det enkelte barn.
Samtidig er der personalet, der har ansvar for at skabe rammerne for et godt socialt samvær i børnegruppen.
Derfor arbejder personalet kontinuerligt, målrettet og systematisk med relationspædagogik

I Klokkerholm Børnehave er hverdagspædagogikken vigtig, og derfor arbejder personalet med børnenes læring hele dagen.

Desuden er der tilrettelagt mindre læringstilbud i løbet af ugen hvor vi prioriterer udeliv, bevægelse og forældreinddragelse.

Vi har fokus på, at alle børn er unikke og kan have brug for noget forskelligt. Ved at give hvert barn den rigtige hjælp og omsorg arbejder vi for at give barnet tryghed og skabe et fundament for barnets trivsel, dannelse, udvikling og læring.

I er altid velkomne til, at komme ind og se vores institution.
To torsdage om måneden har vi en rundvisning fra kl. 15.00 til 15.45. Her fortæller vi om huset og pædagogikken. I er hjertelig velkomne - bare send en e-mail til dagtilbudsleder, Trine Poder, på trip@99454545.dk, så kan vi aftale nærmere.

Vores legeplads er også altid åben, også uden for vores arbejdstid.