Forældresamarbejde

Møllegårdens personale og forældre arbejder sammen om at styrke barnets trivsel, udvikling og læring.

Dette foregår gennem daglig dialog når forældre og personale møder hinanden i børnehaven.

Personalet er altid imødekommende og vil gerne tale om barnets dag i børnehaven. Derudover kan forældre og personale aftale yderligere møder, hvis der er behov for at tale om trivsel og udvikling.

Forældrebestyrelsen er med til at udarbejde de pædagogiske læreplaner som benyttes i børnehaven. Dette giver gode diskussioner og refleksioner i udarbejdelsesprocessen. Derudover kan forældrebestyrelsen foreslå nye aktiviteter i Møllegården.

Ligeledes er forældrebestyrelsen med til at arrangere forskellige arrangementer:

• En årlig arbejdsdag, hvor vi gør legepladsen forårsklar

• To årlige fællesspisningsarrangementer

• En sommerfest i august-måned

Disse arrangementer er en stor del af arbejdet for et stærkt fællesskab blandt forældre, børn og personale i Møllegården.